2012

Ilmoittautuminen lapaskuuhun alkaa piakkoin, pysykää kuulolla :).

1. marraskuuta 2009

Hei vaan täältä Ruotsin puolelta.

Sukkasato on saatu latoon.Nyt on sitten lapasten aika.Olen yks'vanhempi mummeli.Olen neulonut vuosikymmeniä.Aliotin joskus -50 luvun alkupuolella.Se alkoi omista lapasista ja sukista ,ja kun äiti huomas että mulla oli se oikea "ote"niin siitä tuli minun homma,neuloa perheen lapaset ja sukat. Onneksi ei ollut niin valtavan suuri perhe,Villalangasta pitkät sukat...huh....ei ollut kiva käyttää,mutta pakko oli.No se siitä....Minä olen innokas neuloja mutta teen kyllä muutakin käsityötä.
Tervetuloa kylään Viimeinen vimma minulla on koukkuamalla tehdä lapasia.
Suurin osa minun tekeleisä menee hyväntekeväisyyteen,kun täällä Tukholman seutuvilla ei ole oikein lapas ilmoja ollut.
Kivaa lapaskuuta kaikille lapastelioille.

Ei kommentteja: