2012

Ilmoittautuminen lapaskuuhun alkaa piakkoin, pysykää kuulolla :).

1. marraskuuta 2009

Olenko minä ensimmäinen esittäytyjä? :)

Kun ei kukaan rohkene aloittaa esittäytymistä (vai olenko minä ensimmäisten kutsuttujen ja sisäänkirjautuneiden joukossa? ;) ), niin minäpä reippaana tyttönä aloitan. Seuratkaahan esimerkkiäni ja esittäytykää muutkin! :)

Minut löytää blogistani Heivatut Kudelmat ja olen täällä näemmä nimellä Mari J, jotta erottaudun kaimastani. :) Ikää minulla on 32 v ja asun Oulussa miehen ja kahden pienen poikani kanssa. Käsitöitä olen tehnyt siitä asti, kun virkkuukoukku alkoi pysyä kädessäni eli noin nelivuotiaasta. :) Aktiivisempi käsityöharrastaja (= koko ajan jotain vireillä) olen ollut parikymmentä vuotta. Lapasia on tullut tehtyä jo elämän aikana aika monta kymmentä (sataa?) paria, joten ihan aloittelija en ole silläkään saralla. :)

Tänä vuonna on kyllä ollut vähän hiljaisempaa lapasrintamalla, tai sitten kuvittelen vain. :) Viime syksynä tuli nimittäin tehtyä aika lailla Eeva Haavisto -lapasia, niin siihen tahtiin nähden on kyllä ollut pientä hiipumista. Nyt on lankakorissa odottanut kaksi kuukautta tarvikkeet, että kokeilisin viimein Kainuun kukkalapasia, tosin en sillä perinteisellä värityksellä vaan ihan omallani. Liityin ihan siksi Lapaskuuhun, että saisin sillä varjolla viimein ne kukkalapaset tehtyä, joten taidan seuraavaksi kaivella ohjeen siihen esille. Toinenkin väritys samoihin lapasiin minulla on mielessä, joten saatan ehkä toteuttaa senkin suunnitelman vielä tässä kuussa. Mutta tavoitteenani Lapaskuulle minulla on ainakin ne yhdet lapaset. Katsotaan, montako saan oikeasti aikaiseksi... :)

Kivaa lapastelua kaikille kanssaneulojille! :)

Ei kommentteja: