2012

Ilmoittautuminen lapaskuuhun alkaa piakkoin, pysykää kuulolla :).

1. marraskuuta 2009

seijap esittäytyy

Minä olen seijap Hetkiä Heimolasta blogista. Kyllähän sitä lapastelemaan pitää lähteä, etenkin kun lapset antavat ymmärtää, että lapasia on liian vähän...

Ensimmäiset lapaset otin puikoille tänä aamuna radion jumalanpalvelusta kuunnellessani, ja varren verran olen neulonut niitä. Niistä sitten lisää kun ovat pidemmällä tai oikeastaan valmiit. Josko ainakin omalle väelle (rakas puoliso ja kaksi koulukasta) saisin jonkinlaiset käpälän lämmittimet neulottua ja ehkä vähäm muutakin.

Olen ollut 2 kertaa aikaisemmin lapastelemassa, mutta tämä 2009 lapaskuu on minulle hyvinkin erilainen. Olen sairaslomalla toipumassa meningoenkefaliitista ( suom aivo- ja aivokalvontulehdus) ja huomaan että ei ole ihan niin helppoa neuloa, kun ennen sairastumista. Mutta olen vahvasti sitä mieltä, että kaikki neulominen ja etenkin uudet ohjeet kehittävät aivotoimintaa ja auttavat minua eteenpäin.

Kiitos Helmikselle taas kun laitoit jutun pystyyn ja kiva kun kaikki muut lapastelijat olette mukana yhdessä neulomassa.

Meillä muuten käytetään lapasia. Mitäs teillä?

Ei kommentteja: